فونت نازنین رحمانیان (تیتر کثیف) ME Nazanin Rahmanian

فونت تیتر فرسوده     

www.fontiran.com  این قلم پروژه ی عملی دانشجو نازنین رحمانیان است که زیر نظر مسلم ابراهیمی اجرا شده است. در این پروژه طراح سعی کرده است با ایجاد تغییر در ظاهر قلم تیتر این فونت کاربردی را به فونتی پر تاثیر برای استفاده در موارد خاص از قبیل ژانر وحشت، حوادث و اکشن تبدیل کرده است. زنده به گور صادق هدایت طراحی حروف تیتر اکشن طراحی حروف تیتر کثیف تصاویر بالا نشان میدهد که چگونه دانشجو نازنین رحمانیان با اجرای دوباره قلم تیتر بصورت دستی  توسط جوهر روشی برای ایجاد افکت های مورد نظر خود خلق کرده است. در کنار این قلم فارسی فونت معادل انگلیسی هم جایگذاری شده است تا طراح بتواند با خاطری آسوده متن های دو زبانه را با این قلم حروف چینی کند. فروشگاه  فونت فارسی

  •  فونت های دانشجویی وب سایت www.MoslemEbrahimi.com با پیشوند ME در لیست فونت های شما نصب خواهد شد.
  • مشتری گرامی نظرها و پیشنهادات خود راجع به این قلم را از طریق همین صفحه با ما در میان بگذارید. این نظرات مطمئناً راهنمای ما در ارتقاء کیفی نسخه های بعدی خواهد بود.
  • نسخه های بعدی وارتقاء یافته این قلم به صورت رایگان (تنها) برای خریداران ارسال خواهد شد.
  • اگر استفاده از این قلم به شما  کمک کرد تا در طراحی های خود به نتیجه مطلوب تری دست یابید حتماً نمونه اثرخود را برای ما ارسال کنید. این آثار می تواند بازخورد خوبی برای طراح قلم و همچنین راهنمای خوبی برای دیگر مشتریان باشد.
۱۱:۱۲ ب.ظ
 
... ادامه مطلب    
 
دیدگاه های شما
  1.  

    ممنون

    avatar
     
       
  2.  

    در نوشتن اعداد هنگام درج عدد صفر در خط پایین هم صفر تکرار میشه
    مشکل از کجاست عایا

    avatar
     
       
    1. moslem نویسنده
      در پاسخ به کرامت
       

      درسته – نسخه اصلاح شده را برایتان ایمیل می کنیم.

      avatar