فونت سکینه نیک منش (تیتر جوهری) ME Sakineh Nikmanesh

فونت تیتر

[parspalpaiddownloads id=”17″]

 بلافاصله پس از پرداخت وجه از درگاه پارس پال لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

این قلم پروژه ی عملی دانشجو سکینه نیک منش است که زیر نظر مسلم ابراهیمی اجرا شده است.  قلم سکینه نیک منش در واقع باز اجرای قلم تیتر است بوسله جوهر و ابزار های دستی این تلاش به خلق فونتی انجامیده است که اگرچه ساختاری کاملا مشابه تیتر دارد اما دارای افکت ملایمی است که حس انسانی آن را بیشتر می کنند و در مقابل از حس ماشینی آن می کاهد. این قلم به نسبت قلم های : ME Nazanin Rahmanian  – ME Arezoo Aaji – ME Zohreh firoozi   از مقدار افکت و تغییر کمتری به نسبت اصل فونت تیتر برخوردار است و مناسب برای موضوعاتی با تاثیر گرافیکی ملایم تر.

ME sakineh nikmanesh2

در نمونه زیر مطمئناً فرسودگی فونت سکینه نیک منش به انتقال مفهوم جنگ کمک کرده است.

فونت تیتر افکت جوهری

از دیگر امتیازهای این فونت دو زبانه بودن آن است. طراح نزدیکترین فونت رایگان انگلیسی به این قلم را انتخاب و به آن افزوده است به طوری که شما با عوض کردن زبان هنگام تایپ نیازی به تعویض فونت نخواهید داشت.

لطفاً برای تداوم این حرکت و طراحی فونت های فارسی جدید و کاربردی حقوق معنوی طراح را رعایت نمایید.

ME sakineh nikmanesh2

 

  • فونت های دانشجویی وب سایت www.MoslemEbrahimi.com با پیشوند ME در لیست فونت های شما نصب خواهد شد.
  • مشتری گرامی نظرها و پیشنهادات خود راجع به این قلم را از طریق همین صفحه با ما در میان بگذارید. این نظرات مطمئناً راهنمای ما در ارتقاء کیفی نسخه های بعدی خواهد بود.
  • نسخه های بعدی وارتقاء یافته این قلم به صورت رایگان (تنها) برای خریداران ارسال خواهد شد.
  • اگر استفاده از این قلم به شما  کمک کرد تا در طراحی های خود به نتیجه مطلوب تری دست یابید حتماً نمونه اثرخود را برای ما ارسال کنید. این آثار می تواند بازخورد خوبی برای طراح قلم و همچنین راهنمای خوبی برای دیگر مشتریان باشد.
۱:۰۶ ق.ظ
 
... ادامه مطلب    
 
دیدگاه های شما
  1.  

    خیلی عالیست دست طراح درد نکند

    avatar