فونت تیتر گرافیتی استنسیل (Titr Stancil )

fontstanci11l

سبک استنسیل یکی از رایج ترین سبک‌ها در طراحی حروف است اما در میان قلم‌های فارسی تا کنون قلمی در این سبک طراحی نشده است. این کمبود ما را ترغیب کرده است تا دست به طراحی فونت‌های تیتر استنسیل بزنیم.

قلم تیتر به وفور به کلیشه استنسیل تبدیل و بر دیوارهای ایران اسپری شده است. از شعار نویسی های دوران انقلاب گرفته تا تبلیغات دیواری کسب و کارهای کوچک.

از این رو بسیاری از طراحان ایرانی ممکن است بخواهند در طرح های خود چنین حال و هوایی را ایجاد کنند.

شما با خرید این محصول سه فونت فارسی با نام های:

Titr Stancil ،   Titr Stancil drips  و   Titr Stancil old (و تعدادی فونت انگلیسی رایگان سبک استنسیل و گرافیتی) دریافت می کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مشخصات و کاربرد هرکدام ازٌ فونت ها به ادامطلب توجه کنید:

برای خرید این فونت در قالب مجموعه فونت به سایت www.fontiran.com منتقل خواهید شد.

خرید فونت

 

 

fontstancil23

Titr Stancil : ساده ترین فونت این مجموعه است این قلم در واقع همان تیتر است که پُل ها و انفصال های استنسیل به آن اضافه شده و مقدار نویز کمی در افکت آن وجود دارد.

Titr Stancil drips: در سبک drips یا همان چکه نویز و افکت فراوان وجود دارد و تعداد زیادی از حروف افکت شرره کردن رنگ و اسپری را نشان می دهند.

Titr Stancil old: در فونت تیتر استنسیل کهنه با اینکه اصلا افکت شره اسپری و نویز وجود ندارد اما چون کاملا با دست استنسیل حروف بازسازی شده حالت واقعی تری از شابلون های قدیمی را به نمایش می‌گذارد.

 

titr stancil فونت تیتر استنسیل گرافیتی

فونت تیتر گرافیتی استنسیل می تواند برای طراحی پوسترهای انقلاب‌ی و موضوعات مرتبط با دهه فجر و گرافیک برخی محصولات فرهنگی که حال و هوای انقلابی دارند بسیار مناسب باشد.

Titr_Stancil-Old

  • مشتری گرامی نظرها و پیشنهادات خود راجع به این قلم را از طریق همین صفحه با ما در میان بگذارید. این نظرات مطمئناً راهنمای ما در ارتقاء کیفی نسخه های بعدی خواهد بود.
  • نسخه های بعدی وارتقاء یافته این قلم به صورت رایگان (تنها) برای خریداران ارسال خواهد شد.

titr stancil فونت تیتر استنسیل گرافیتی

 

۱۲:۴۶ ق.ظ
 
... ادامه مطلب    
 
دیدگاه های شما
  1.  

    من امکان نصب این فونت رو ندارم باید چه کار کنم؟

    avatar