فونت آرزو عاجی ME Arezoo Aaji

دانلود فونت فارسی کثیف

[parspalpaiddownloads id=”2″]

بلافاصله پس از پرداخت وجه از درگاه پارس پال لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

[تصاویر و اطلاعات بیشتر راجع به این فونت در ادامه مطلب]

 

این قلم پروژه ی عملی دانشجو آرزو عاجی است که زیر نظر مسلم ابراهیمی اجرا شده است. در این پروژه طراح توانسته است با استفاده از تکنیک چاپ منو پرینت نسخه جدیدی از فونت تیتر را تولید کند که دارای شخصیتی پر انرژی و حسی تر از قلم تیتر است. این قلم (به نسبت نمونه های موجود)  می تواند یکی از موفق ترین نمونه فونت های دارای افکت ، جوهری ، کثیف و فانتزی باشد.

دانلود فونت آرزو عاجی دانشجو

ME Arezoo Aaji (2)

تمام مراحل اجرای این قلم (به عکس بسیاری از نمونه های مشابه که تنها توسط چند فیلتر و افکت نرم افزاری انجام می شود) تماماً با دست انجام شده است.

فونت ME Arezoo Aaji می تواند قلم مناسبی برای عنوان مجله هایی با مخاطب جوان ، تبلیغات تجاری با مخاطب جوان و موضوعات مذهبی و انقلابی باشد.

فونت عاشورا مذهبی

از دیگر امتیازهای این فونت دو زبانه بودن آن است. طراح نزدیکترین فونت رایگان انگلیسی به این قلم را انتخاب و به آن افزوده است به طوری که شما با عوض کردن زبان هنگام تایپ نیازی به تعویض فونت نخواهید داشت.

لطفاً برای تداوم این حرکت و طراحی فونت های فارسی جدید و کاربردی حقوق معنوی طراح را رعایت نمایید.

 

ME-Arezoo-Aaji-

  • فونت های دانشجویی وب سایت www.MoslemEbrahimi.com با پیشوند ME در لیست فونت های شما نصب خواهد شد.
  • مشتری گرامی نظرها و پیشنهادات خود راجع به این قلم را از طریق همین صفحه با ما در میان بگذارید. این نظرات مطمئناً راهنمای ما در ارتقاء کیفی نسخه های بعدی خواهد بود.
  • نسخه های بعدی وارتقاء یافته این قلم به صورت رایگان (تنها) برای خریداران ارسال خواهد شد.
  • اگر استفاده از این قلم به شما  کمک کرد تا در طراحی های خود به نتیجه مطلوب تری دست یابید حتماً نمونه اثرخود را برای ما ارسال کنید. این آثار می تواند بازخورد خوبی برای طراح قلم و همچنین راهنمای خوبی برای دیگر مشتریان باشد.
۹:۲۹ ب.ظ
 
... ادامه مطلب    
 
دیدگاه های شما
  1.  

    مهدی
    به عنوان دیدگاه شخصی خودم است و بهتر شدن قلمهای ایرانی آیا هماهنگی بین حروف در این قلم رعایت شده یعنی اگر این قلم برای عنوان یک نوشته بزرگ مثل ایران
    این فاصله رعایت شده که ایر ان اینجور خوانده نشود یعنی خوانایی حروف در فضای بزرگ مثل بیلبرد چگونه است?

    avatar
     
       
    1. moslem نویسنده
      در پاسخ به مهدی
       

      بله این موضوعی که می فرمایید یعنی کرنینگ (رعایت فاصله حروف) در این قلم رعایت شده است. کرنینگ فونت آرزو عاجی در نسخه فعلی دقیقاً مشابه فونت تیتر است. اما در نسخه های بعدی بهتر از آن نیز خواهد شد.

      avatar
       
         
  2.  

    سلام. آیا فونت آرزو عاجی فروش نداره؟

    avatar